Thursday 16 July 2015

Interview with....

Een van de eerste personen die mijn blog heeft gelezen en die tevens een van mijn beste vriendinnen is! / One of the first people who read my blog and is one of my best friends! 

Naam/Name  
Naomi / Naomi ( i hear you pronounce it in english. Please don’t )



image

Beroep(Studies,...)/Occupation(Studies,...)  
Sociaal werk / Social work
Favoriete dier/Favorite animal 
een wolf / a wolf
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ Favorite Blogpost from "Normal Belgium Girl With Dreams" untill now (+why)  
een onmogelijke vraag om te beantwoorden ! Ik vind de postst die te maken hebben met harry potter en andere boeken leuk om te lezen. Dus de blogpost ‘always’ is een van men favorietjes  / An impossible question ! I love to read every post. Especially those who are talking about book series and harry potter. So If I have to choose I choose ‘Always’.(http://belgiumgirlwithdreams.blogspot.fr/2015/04/always.html)
Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / Favorite Vacation Destination (+ Why)  
Ik zou graag een wereldreis maken en elk land zien. Een echte favoriet heb ik niet, dat veranderd. Nu bijvoorbeeld zou ik graag naar New york gaan of het orlando pretpark waar ze een deel hebben dat helemaal over harry potter gaat. ( met de hp attracties!!) Ja ik ben zot van pretparken  / I don’t really have a favourite destination. That’s why i would love to travel the world. See everything. Also, my opinion changes a lot. At this moment i would love to go to New York or Orlando’s amusement park because there they have the harry potter theme and attractions. Yes I’m an amusement park lover.
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? / If you couldn't do something for the rest of your life, what would it be? 
Telefoneren. Ik ben enorm onhandig met een telefoon. Ik zeg altijd domme of verkeerde dingen. Ik vind het ook raar om met mensen te praten als je hen niet kan zien. Meer dan de helft van wat er gezegd wordt zal je dan ontgaan omdat non-verbaliteit bijna belangrijker is dan verbale signalen. Ik telefoneer helaas veel omdat het moet. Vooral voor stage moet dit. Dan moet ik soms telefoneren met oudere mensen en dat haat ik nog meer. Die mensen horen al niet zo goed meer en dan moet ik soms roepen door de telefoon. Dat is dus waarom ik als thuis de telefoon gaat ik zo snel mogelijk naar het wc loop. Sorry kan even niet opnemen ;) Als mijn gsm gaat kan ik gelukkig ZIEN wie belt en neem ik enkel op als het bekende personen (vrienden) zijn.
Phoning. I’m really clumsy. Especially in talking at the telephone. I always say weird or wrong things and I do find it uncomfortable to talk to people you can’t see. In real life you can see the non-verbal movements from the person you are talking to. And those are really important to me. Then I can see what the other person’s reaction is. Sadly I have to call a lot. This is part of the job I’m studying for ( yeah. You can see a problem there, can’t you?). At my internship I had to call to elderly people. Man that was difficult! If the phone rings at home I run to the toilet as fast as I can. Sorry can’t pick up now. ( then I help myself to an alliby). If my cellphone ( not my home telephone btw) rings I can see wich person is calling me. If it is a friend, I pick up ( I can imagine their reactions almost like the person is in front of me, with strangers I can’t).
3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam / 3 pigs walk over a bridge, give them a name   
Kevin, Bob & Stuart

Eerst en vooral, een dikke merci aan namitjuh​ aka Naomi om dit te doen / First of all, thank you namitjuh​ aka Naomi for doing this interview!
Tot volgende week mensen! / Cu next week folks!
X

No comments:

Post a Comment