Sunday 6 December 2015

Blogmas dag 6

Favoriete weer op Kerstdag! :D 

Hallo allemaal!!!!! ( om een of andere reden moest ik denken aan :"HALLOOO van de Radio" van Tom De Cock)

Van favoriete drank naar favoriete weer om die op te drinken :D

Voor mijn favoriete weer op Kerstdag heb ik 2 mogelijkheden.
OFWEL is het ijs, maar dan ook, IJSkoud maar zit de zon uit en is het een stralende dag
OFWEL is het ijs, maar dan ook, IJSkoud maar is het aan het sneeuwen en ligt er een zot dik sneeuwtapijt...

Dat is voor mij het weer dat perfect is voor kerstdag :D

bye!

tot morgen!!!!

1 comment:

  1. Mijn favoriete weer met kerstmis of toch om deze drank op te drinken is => Mooie lucht ( ofwel zo helderblauw ofwel avondvallen of roze ochtendkleur) ijskoud buiten, een wit kleed van sneeuw. Er mag er ook nog wat sneeuwvlokjes vallen. Haardvuurtje mag ook branden :p

    ReplyDelete