Tuesday 15 March 2016

1000 vragen #3

Hallo allemaal!
Het was een wat..hoe zeg ik dit...onaangename week deze week. Ik heb namelijk besloten om niet meer verder te bloggen op mijn tumblr profiel. Normaal zette ik iedere blogpost die ik hier had gepost ook op tumblr. Maar nu ik meerdere keren per week probeer te bloggen is dit gewoon niet meer combineerbaar. Jammer maar helaas. Er gaat een leuke deur dicht (natuurlijk blijf ik nog op tumblr om bepaalde dingen te posten maar minder frequent dan vroeger) maar nu kan ik mij echt inzetten voor de blog hier. 
Jullie hebben ongetwijfeld ook minder leuke dingen meegemaakt deze week, maar niet getreurd. Donderdag komt de collab van de maand online :) Ik ben benieuwd wat jullie er van zullen vinden!
Hierbij het vervolg van de 1000 vragen aan mezelf!

21. Maakt het veel uit wat anderen van je zeggen?
Hangt er vanaf wie die anderen zijn. Als het vrienden zijn dan wel. Zijn het onbekenden dan kunnen ze voor mijn part de boom in! 
22. Wat is je favoriete dagdeel?
Het moment dat ik 's morgens gewoon wakker word... of de late avond als ik op café ga of naar tv kijk of een goed boek lees :)

23. Kun je goed koken?
Ik heb 4 jaar kookles gehad in school... redelijk zeker? ik ben goed in de restjes gebruiken voor de meest vreemde gerechten! En desserts!!!

24. Op welk seizoen lijk je het meest?
De Lente. Het ene moment kan ik zeer blij zijn, het zonnetje in huis om het zo te zeggen maar het andere moment ben ik een donderwolk en kan je maar beter niet in mijn buurt komen.

25. Wanneer heb je voor het laatst een dag helemaal niets gedaan?
Helemaal niets? oei... euhm... geen idee eigenlijk. Er is altijd wel iets te doen.

26. Was je een gelukkig kind?
Met momenten. Ik heb het zeer zwaar gehad in het lager en de eerst paar jaren van het middelbaar. Maar dat is langzaamaan beter geworden.

27. Koop je vaak bloemen?
Nee eigenlijk absoluut niet. Lijkt mij eerder wat geldverspilling. Maar, beste jongens, met een bloempje kan je bij mij nooit misgaan :)

28. Wat is je droom?
Ik heb zeer veel dromen. Een er van is op tour gaan met een bekende band. Liefst vanal Carrotsquare, dat is de band van vrienden van mij. 

29. In hoeveel huizen heb je gewoond?
Tot nu toe maar 1!

30. Wat is jouw guilty pleasure?

De grote hoeveelheid series die ik elke week kijk? 

bye!
X

No comments:

Post a Comment