Tuesday 22 March 2016

1000 vragen #4

Yeeps!
en we zitten al bij blog 4! man man man :D Deze week is echt op het gemak gegaan. Een paar nieuwe blogposts geschreven (waarvan 1 al online staat, De what could go wrong : Easter style!) en een volgende collab (die waarschijnlijk volgende week zal verschijnen, tenzij Naomi geen tijd heeft.). Dit weekend ben ik ook wat in een zwart gat gevallen door het feit dat mijn vorige 3 weekends zo gevuld waren. Maar niet getreurd! Na een marathon van Baby Daddy en het schrijven van blogposts (en ja, werken voor school enzo) ben ik er toch doorgeraakt! 
Swat, hier is mijn "1000 vragen aan mezelf, deel 4!"

Tot donderdag!

31. Welk boek heb je het laatst gelezen?
Magnus Chase en de goden van Asgard - Rick Riordan. Een ZALIG boek! 

32. Waarom heb je het kapsel wat je nu hebt?
Omdat ik graag lang haar heb!

33. Ben je verslaafd aan je telefoon?
Definieer verslaafd? XD ik kan alleszins volmondig JA antwoorden op deze vraag.

34. Hoeveel geld staat er nu op je bankrekening?
Nog niet genoeg! :p

35. In welke winkel kom je graag?
Standaard boekhandel, muziekwinkels, Media Markt...

36. Welk drankje bestel je in een café?
Rodenbach!

37. Weet jij wanneer het tijd is om te vertrekken?
Meestal wel. Hoewel ik mij soms wel eens moet reppen...

38. Als je voor jezelf zou beginnen, als wat zou dat dan zijn?
Als bazin van een platenfirma. Er lopen nog veel talenten rond op de wereld die ontdekt moeten worden en dat wil ik wel doen!

39. Wil jij altijd winnen?
Ja, wie niet?

40. Ga je naar de kerk?

Enkel wanneer het nodig is. Ik ben gewoon niet zo gelovig.

bye!
X

No comments:

Post a Comment