Tuesday 5 April 2016

1000 vragen #6

Hallo!
Dit zijn volgens mij de meest diepgaande 10 vragen van de 1000! Maar echt genante details zoals

51. Met wie zoende je voor het eerst?
oei oei.. euhm... zoenen als in gewoon een zedige kus op de wang? : mama of papa zeker?
zoenen als in eigenlijk gewoon ferm binnendoen?: mijn eerste lief...
#ikdeedjuisteenbartcannaertsje #quoteuitmagikukussen

52. Welk boek heeft veel indruk op je gemaakt?
Zoals elke potterhead kan ik hier nu zeer cliché Harry Potter antwoorden (oké, heeft ook gewoon een zeer grote indruk op mij gemaakt! daar kan ik niet onderuit!). Maar dan ga ik toch voor Het ijskoude Paradijs van Jana Frey! Het verhaal blijft mij telkens bij, hoe vaak ik het boek ook lees. En meer dan eens lees ik het ook in één ruk uit.

53. Hoe ziet je ideale trouwjurk eruit?
Ik denk eigenlijk heel simpel. Ik hoef geen sleep maar ik wil ook geen diepe uitsnede. dat gaat er voor mij eigenlijk radicaal over. Ik kijk vaak naar dat programma "Say yes to the dress" en ik ben meer dan eens met open mond aan het kijken als ze er (weer eens) in slagen om een super lelijke jurk (in mijn ogen dan) te kiezen. Geef mij dus maar een simpele jurk, korte mouwen (of zonder) maar wel gesloten bovenaan zoals deze hier;
maar dan wel zonder de lange mouwen. Een sleep mag voor mij maar dan weer niet te lang. En zo kan ik wel even doorgaan :p 
54. Ben je bang in het donker?
Hangt er sterk van af waar ik ben. Op bekende plaatsen totaal niet. Maar in een ongekende omgeving heb ik toch liever iemand bij mij. Tenzij ik mijn koptelefoon of oortjes met muziek meeheb. Dan ben ik opeens minder bang.

55. Welke sieraden draag je dagelijks?
Gouden slangenring aan mijn linkermiddelvinger. Deze draag ik sinds mijn plechtige communie. Het was een cadeautje van oma en opa. Verder draag ik meestal oorringen. Het laatste waar ik zonder meestal (want ik kan het wel eens vergeten na het douchen) is mijn ketting met saxofoon en kat aan. Vroeger hing hier ook een hartje aan (ook een familiestukje) maar dat ben ik kwijtgespeeld, jammer genoeg. 

56. Vinden kinderen jou leuk?
Blijkbaar meer dan dat ik hen leuk vind :p Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen kinderen, ik ga er zelfs graag mee om maar om er dag in dag uit 20 aan mijn been te hebben gaat het toch wat te ver voor mij.

57. Welke films kijk je liever op de bank dan in de bioscoop?
Komedies, want dan kan ik altijd eens goed doorlachen en stukjes herbekijken. En ook chickflicks zie ik liever thuis op de bank *pakt de zakdoeken*

58. Hoe mild ben jij in je oordeel?.
Hangt er compleet van af voor wie dit oordeel is... Als het iemand is die ik absoluut niet kan uitstaan kan die maar beter oppassen.

59. Ben je een goede slaper?.
Sinds ik studeer in Gent heb ik de gewoonte ontwikkeld van overal waar ik kan, te kunnen slapen. Wat eigenlijk wel handig is. Ik kan gewoon mijn ogen dichtdoen en op de trein in slaap vallen. Of ik effectief GOED slaap is dan weer een andere vraag. Hangt echt van mijn nacht af en hoe moe ik was.

60. Wat is je laatste ontdekking?

Ik heb deze vraag zeer lang uitgesteld maar ik heb niet echt iets nieuws ontdekt. Wat ik een eindje geleden wel ontdek heb is de serie "Baby Daddy". Hi-la-risch! Echt een aanrader voor fans van onder andere 2 broke girls en andere comedy shows!

bye!
X


No comments:

Post a Comment