Sunday 15 May 2016

Een Bloemlezing van...(2.3)

Tweets over Eurosong 2016 !!!!

We're back! :D Vorig jaar heb ik ook zo'n blogpost gedaan en ik kon dit jaar niet achterblijven. IK HEB ER ZIN IN!

Ik wil jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG!
Enjoy!! (Dinsdag kan je hier lezen. Donderdag kan je hier lezen! :D )

Zaterdag/Saturday (14/05/2016) - FINALS

Opwarmen voor straks met en ALEXANDER!

En we warmen de duimen op! Abcdefghijklmnopqrstuvwxyz


Gasten, TIS GANK! VEEELLLL SUCCES !!!!! Doet da super goed!!!

Ff herhalen we hadden geen geluid!

Wooooo DOUWEEEE 😁😁😁 !

HOOVVIIIII 😁😁😁😁

Oei, der verliezen er een paar hun origami!

Alleen thuis zitten heeft zo zijn voordelen: MEEBRULLEN

Ik wil boe roepen voor georgie maar ik wil vriendelijk blijven. En mijn stem sparen voor straks

MÅÅÅÅNNNNSSS!!!!! 😍😍😍😁😁😁

Hmmmm blauw staat hem goed! 😏😍😍😍

Was it the same for you Måns? 😏



"Maar 3 keer" ma tis wel gelukt eh zeg !

Ondertussen: die gast met het korte haar kan mij ZEKER krijgen.., 😍😍😍😍

MEEZINGEN!

GO BELGIUM!!!!

WAT EEN OPENING!

ZE KAN LOPEN 😱 😂😂

"Heeft dees kleed nog iets nodig?" "Hoh een koordje misschien?"..."ik bedoelde wel nie rond uw n... Never mind"

KOMAAAN DOUWE! 🙌🏽


14 hours ago
Ja da heeftie weer gezien den 😏

Een farao, een rugbyspeler, een cheerleader en een weet ik veel wat


maar nie denken datter nog een miralel gaat gebeuren voor hen!

ZAYN MALIK IN DISGUISE!

Maar wat een k

Hmmm die achtergrondzangers waren knapper int donker

"Zijde daarjust nog gaan pissen?" "Ja waarom?" "A gewoon"

Da kind zou veel mooier zijn zonder die blush...

"Zouk mijn sallopette aandoen om op te treden?" "Die met die bloemetjes op?" "Oh ja, dan kunnen we rond u ook bloemen zetten!"


Wie is er eigenlijk om gekomen om die ijskast aan haar oor te hangen?

"Er hangt een ijskast, hangt een ijskast, er hangt een ijskast aan mijn oor"

Ja, ook die kan mij krijgen.... 😍

Jammer van die laatste noot maar anders topoptreden!

Dus.... Klein plaspauzeke?

Al VEEEEL beter dan op de repetitie!

 

Oh verdorie, de laatste noot.

Jama, ik ben juist naart wc geweest!

"Wie is je idool?" "Hoh, MJ, madonna, Louis XIV en Napoleon natuurlijk!" "Ah zo...."

Ik zie wat schemering onder zijn gaastshirt... Heeft die een sixpack?

Ik vraag mij trouwens af hoe die eruit ziet met normale kleren, kort haar en zonder snor/baard....


DONNY DONNY DONNY DONNY

Haar langs de andere kant en geblondeerd... Jaja, we hebben u door, Hovi.


" Wat ik bedoeld heb met dit regensc..ik bedoel kleed?" ....

Wa was uw tweet weer ? MAAR VLIEG DAN TOCH? Zoiets?

GO RUSSIA!!!

"Dus, die Zweed won met een interactieve achtergrond...doen?" "Doen" ... En ook , duh

Hij was weer bijna op zijn Kremlin gevallen 😂😂  

GO SPAIN!

"Een rare beweging met haar knieën" .. Dat heet volgens mij DANSEN .... 🤔

"EN WAAG HET VAN IN DE CAMERA TE KIJKEN!"!

Jaja Nicholas Lombaerts, we hebben u wel herkend

Oké, wie wil een koekje?

Not watching ?

We zijn het unaniem eens, laat het lopen op water maar over aan Jezus en Milc Inc

ONVERDIEND.

Kijk, had Montenegro samen met georgie in de halve gezeten lagen zij er nu uit

En opnieuw, epilepsieaanval

Hoh ja, het begint te groeien bij mij... Maar om nu te winnen 😕

Nieuwe Dinsneyprinses !

CRUSHED IT!

Ja lap, die haar broek is dus nog altijd zoek

"Dus, pinkelzwempak met een cape?" "Ja oké, moet lukken..."

KLEDINGSSWITCH!

Eva is een broccoli, Måns een Patéke en een spreker met slaaptekort.

Green room, green room... Das dus echt een BLUE ROOM!





Die heeft precies een mand op haar hoofd geslagen gekregen! Maar dank u!!!!
HALDIS DE PUNTEN



OH! KLEDINGSSWITCH!

KOMAAAN AUSTRALIË!!!!

Goodbye, I'm going to jump off a bridge now.

Ondertussen in Oekraïne: "we hebben eurosong gewonnen" "WABLIEF?! En hoe denken we dat te betalen?!"

"Goed, mest jij die koeienstal uit, dan timmer ik ondertussen een paar huisjes in elkaar voor de kandidaten." -Oekraïne

Goe, volgend jaar sturen we dus een knappe gast me een catchy liedje en nen trommel die zingt over iets totaal "niet politiek"

Dus, even herwerken, volgend jaar sturen we een knappe gast (liefst met sixpack) met trommel, typisch Belgisch instrument (1/2)

met een 'totaal niet' politiek liedje over't onder water zetten v/d Ijzervlakte. Geschreven door Selah Sue.samen met Wendy van Wanten (2/2)

Wete wa? we sturen gewoon ! Zanger met sixpack en Saxofonist zijn al inbegrepen + ze zijn met 6 :)

volgende blogpost : Waarom carrotsquare dé inzending moet zijn voor volgend jaar. Ik meen het Jullie voldoen aan alles

is al over de 5.29 miljoen tweets... haha XD maar hoe is The Netherlands trending bij ons maar niet...

I'm just going to pretend that these are the results.

Ik mis er nog een paar in ... 😏



INGEBORG EN JOHNNY LOGAN in één show! Ik kan rustig sterven na vanavond.

De enige échte second-screen-ervaring van het jaar!
https://www.instagram.com/p/BFZhQnkQKjz/

Is er ergens een digitaal puntenlijstje beschikbaar?

"Zullen we alles in mei 2017 al vrijhouden anders?" - baas van het nu.

Dit gaat zo'n mooie tweede worden

IS'T NOG VER????

Vals is het nieuwe toonvast

Hoe al die bloemen van van het podium zijn geraakt? Door een echt leger!


En de prijs voor dikst weggeschminkte acné gaat naar...

Goed dat mijn dochter van 2 slaapt of ik kon morgen naar de winkel voor zo'n pak

Wat zou Ingeborg aan het doen zijn?

. wij willen graag een live foto van Ingeborg. Please.

bij deze , met dank aan Tom Helsen
Mensen die de halve finales niet gezien hebben en nu geen zonnebril bij de hand hebben :D :D :D  

Morticia!

Na Petra Mede de enige echt mooie jongen van heel dit jaar

Nou hitje.

Beste commentator in 61 jaar trouwens, kameraad . En ik heb dat zelf ooit gedaan, dus ik buig hier diep.

Waar zijn die weirdo's, brood bakkende bomma's en afzichtelijke freaks, ? Nu is het precies een échte wedstrijd.

Zieke zieke zieke zieke zieke zieke zieke zieke regisseur

Dit is mijn favorietje.

IKKE DE LINKSE!

You're not aloDANS UN PAYS LOIN D'ICI

26 behoorlijk goeie songs, meer dan 1 hit gehoord. Is volwassen geworden?

Petra wordt vanavond gekleed door Agalev.

Het voelt een beetje alsof de paus plots is komen opdagen tijdens mijn plechtige communie

Ik hoor geekhersentjes ontploffen

Zelfs cricket heeft een makkelijkere puntentelling. Snap er niks van MAAR WAT SPANNEND

Wait whut?!

Even wennen die punten. Maar proficiat met wellicht het beste Songfestival ooit. Klaar voor een nieuwe generatie!

That moment when even Americans watch now my twitter is slow

Can i vote for Timberlake?

This was the worst finale ever

"Did we really get upfor this?" - Australia right now

In m'n dromen deze nacht hoorde ik voortdurend: 'onverdiende winnaar!' Paniek. Bleek over t songfestival en niet over voetbal te gaan. Oef 😳

It's an honor to share the stage tonight with so many talented artists from all over Europe...

Volgend jaar sturen we Wendy Van Wanten met een evocatie van het onder water zetten van de Ijzervlakte

zingt ze haar liedje nu een 2de keer om ons eraan te herinneren hoe slecht da is ofwa ??

top 3: 3. justin timberlake 2. sandra kim 1. ingeborg

ik denk da ik best mijn 12 pinten aan ingeborg geef want ik ben echt te zat STRAKS LIVE OP TV NOG ZATTER!

"Zo! Dat nummer van Oekraïne ga ik gelijk ff opzoeken op Spotify" - Niemand

4 punten van Nederland. Geen punten van Frankrijk.


My fav part of was at the end when Dumbledore just gave out a bunch of random last-minute points and the winner changed

my answer :

No comments:

Post a Comment