Tuesday 14 June 2016

1000 vragen #16

Hoi allemaal!
Sorry, de post is wat later dan normaal maar met den blok enzo was ik die compleet uit het oog verloren! Normaal gezien staan die ook al lang van vooraf gepland maar deze keer was dit niet geval. 
Anyway, hier is een nieuwe episode van "1000 vragen aan jezelf"

151. Waar zou je beroemd mee willen zijn?
Nu, op dit moment? Met bloggen! 
152. Hoe voelt het om afgewezen te worden?
Slecht...
153. Wie wil je beter leren kennen?
Een youtuber :) Dat leven ziet er misschien leuk uit maar lijkt mij ook zot vermoeiend!
154. Ruik je altijd lekker?
Nee, jij wel misschien?
155. Hoeveel boeken lees je per jaar?
Haha, grapje zeker? VEEL TE VEEL OM TE ONTHOUDEN! Weet je wat? Volgend jaar zal ik dat eens bijhouden en elke maand posten! :) 
156. Google je jezelf?
Ja! 
157. Welke historische gebeurtenis had je graag met eigen ogen gezien?
The Battle of Hogwarts :p Of anders misschien de franse revolutie :) ONE DAY MOREEEE 
158. Zou je met je vriendinnen kunnen samenwonen?
Tot op zekere hoogte :p Ik denk dat ze ofwel zot komen van mijn internetverslaving of het feit dat ik hele dagen tot 10u in mijn bed kan liggen en er 's avonds maar na 12u inkruip... en ik ben in mijn eigen kamer zeer slordig
159. Praat je tegen voorwerpen?
Enkel tegen knuffels.... 
160. Wat is je grootste tekortkoming?
Oei euh...Iets wat ik blijkbaar nog niet ben tegengekomen. 

bye!

No comments:

Post a Comment