Friday 24 June 2016

De Marathonradio Awards



Liefste Marathonradio vriendjes

Ik vind geen woorden om deze post te starten dus laat ik het woord aan iemand anders. 

Lieverds,

Nu het einde van marathonradio in zicht is, wil ik jullie graag bedanken.
Want wauw, wat een mooie editie was me dit!
Ik heb mensen leren kennen de afgelopen 3 weken waarvan het lijkt dat ik hen al jaaaaren ken.
Hoe het allemaal begon bij willekeurige mensen die bij elkaar gezet werden en zo goed op elkaar begonnen in te spelen, naar een nog mooiere groep met 300 man waarvan elk een prachtig talent bezit: elkaar willen helpen en er voor elkaar zijn.
Ik kan nog steeds niet geloven dat dit ons op 3 weken tijd gelukt is.


Bedankt voor alles, het was onvergetelijk ❤️

(-Amy)

Maar! We zijn er nog niet helemaal! 
Het is tijd voor een wel zeer speciale post :)

2 weken lang heb ik de marathonradio groep gespamd met polls. En niet zomaar polls, nene, polls met als thema Marathonradio 16. 

De polls zijn een eigen leven gaan leiden en hebben ons gebracht tot deze post van vandaag. 
Veel leesplezier en welkom. Dit is de laatste dag van de #MarahonradioWeek ! 



EN NOG MEER WELKOM OP DE UITREIKING VAN 
DE MARATHONRADIO AWARDS 2016!


Dit zijn de 15 categorieën

* Beste schoolmuur concert
* Beste #
* Beste presentator overdag
* Grappigste presentator
* Presentator waar ik het meeste aan had
* Beste Jingle
* Beste achtergrondmuziek
* Leukste Yes We Can
* Beste presentator 's nachts
* Zotste geheim tijdens #geheimpjesnacht
* Beste Dj tijdens Het Nationaal Pauzemoment

In het leven geroepen door de beheerders & Moderators van de Marathonradio Groep 2016
* Reddende Engel
* Beste Nieuwkomer
* Meest Aanstekelijke lach
* Droogste Humor


En de genomineerden zijn:

Voor beste schoolmuur concert
  • K3
  • Tourist Le MC
  • Ghost Rockers
  • Pianoman Wim
  • Bazart
  • Clouseau
  • Dean
  • Mark With a K
  • Samson & Gert
  • Mathias Vergels
  • Gangthelabel
  • Lola The Voice
  • Frans
  • Natalia
Voor beste #
  • #nothingbutlove
  • #gezijtneflipflop
  • #marathonradio
  • #ikbendebom
  • #jijbentdebom
  • #toerke
  • #tomswap
Voor beste presentator overdag
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander

Voor grappigste presentator
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander

Voor presentator waar ik het meeste aan had
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander

Voor Beste Jingle
  • Bitch - Regi
  • De toeter
  • De Zweep
  • Hoeistbrigade
  • Echt Waar Shtijl - Regi
  • Toereke doen
  • Jasmijn haar babygeluidjes
Voor beste achtergrond muziek
  • Filmmuziek
  • Efteling Sounds
  • Harry Potter Soundtrack
  • Klassieke studio 100 hits

Voor leukste Yes We Can
  • Yes We Can God miljaardedju toch! - Herman Brusselmans
  • Barack Obama
  • Regi
Voor beste presentator 's nachts
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander
Voor Zotste geheim tijdens #geheimpjesnacht
  • Een tattoo laten zetten zonder dat mijn ouders er van af wisten
  • Ik het met de moeder van mijn beste maat sex gehad
  • schoonmoeder opgesloten
  • Vertelde aan mijn mama dat ik les had. Maar eigenlijk zat ik de hele dag in de cinema
Voor beste DJ tijdens het Nationaal Pauzemoment
  • DJ Senne
  • DJ Nobels
  • Mark with a K
  • DJ Avalonn
  • DJ Snes
  • DJ Sample

In het leven geroepen door de beheerders & Moderators van de Marathonradio Groep 2016

Voor reddende engel
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander
Voor beste nieuwkomer
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander
Voor meest aanstekelijke lach
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander
Voor droogste humor 
  • Tom
  • Peter
  • Julie
  • Sander



















En de winnaars zijn...

Voor beste schoolmuur concert

PIANOMAN WIM!

Voor beste #

#NOTHINGBUTLOVE

Voor beste presentator overdag

TOM DE COCK


Voor grappigste presentator

PETER VAN DE VEIRE


Voor presentator waar ik het meeste aan had

TOM DE COCK

Voor beste Jingle

TOEREKE DOEN

Voor beste achtergrond muziek

KLASSIEKE STUDIO 100 HITS

Voor leukste Yes We Can

YES WE CAN GOD MILJAARDEDJU TOCH! - HERMAN BRUSSELMANS

Voor beste presentator 's nachts

PETER VAN DE VEIRE

Voor Zotste geheim tijdens #geheimpjesnacht

IK HEB MET DE MOEDER VAN MIJN BESTE MAAT SEX GEHAD

Voor beste DJ tijdens het Nationaal Pauzemoment

DJ FREAQUENCY aka Simon De Cock


In het leven geroepen door de beheerders & moderators van de Marathonradio Groep 2016


Voor reddende Engel

SANDER GILLIS


Voor beste nieuwkomer

JULIE VAN DEN STEEN


Voor meeste aanstekelijke lach

JULIE VAN DEN STEEN

Voor droogste humor

SANDER GILLIS



En omdat we ze natuurlijk niet mogen vergeten, nomineren we voor beste medewerkers, stilste medewerkers, beste kabouters/minions,....

DE KABOUTERS/MINIONS VAN MNM!

Jullie stonden achter alles, jullie zijn de beste! Bedankt voor de fantastische periode!!!!!!

BEDANKT VOOR ALLES EN TOT VOLGEND JAAR!!!!!
Bye!
X

No comments:

Post a Comment