Tuesday 23 August 2016

1000 vragen #26

Hoi hoi hoi! 
Lees hieronder in welke kleur kleren je mij het meeste kan terugvinden en ga dan op zoek naar mij :p 
bye!
X

251. In welke sport denk je goed te zijn?
Volleybal & (boog)schieten. Ik heb 7 jaar gevolleybald en heb een goede oog-hand coördinatie waardoor ik goed kan mikken :) (wat op zijn beurt ook weer goed van pas kwam in volleybal)
252. Veins je vaak interesse?
Te vaak dan goed is eigenlijk. Maar dat komt altijd wel op z'n pootjes terecht.

253. Ben je een goede verhalenverteller?
Ik denk van wel :) 
254. Wie gun je het allerbeste?
Iedereen op de hele wereld.
255. Waarvan heb je spijt dat je het gemist hebt?
Ik heb absoluut geen idee. Een concert misschien zoals het laatste van Bryan Adams in België maar echt gemis kan ik het niet noemen. Het was jammer maar er komt (hopelijk) nog een kans!
256. Kun je goed je zinnen verzetten?
Hangt er van af welke zinnen :p Als er iets ergs is gebeurt gaat dit moeilijker dan anders. Hangt er ook van af met wie ik mijn zinnen verzet. 
257. In welke kleren voel je je het lekkerst?
Blauw. 
258. Waarvan had je nooit gedacht dat het jou zou overkomen?
Iets breken. Ik had nooit gedacht dat ik iets zou breken in mijn hand. Aangezien ik een muzikant ben is dat iets waar ik altijd op let, dat ik niets stom doe met mijn handen.


260. Van wie word je weleens moe?


Oh een beter vraag zou zijn van wie ik niet moe word. Als ik een slechte dag heb of de persoon in kwestie zaagt te veel dan kan ik er zeer moe van worden. Kan volgens mij voorkomen bij iedereen die ik ken.

No comments:

Post a Comment