Tuesday 6 September 2016

1000 vragen #28

Hoi Allemaal!
Stilstaan bij het leven is niet iedereen iedere dag gegund. Geniet er dus van als jullie kunnen want het kan eens deugd doen om op je leven te reflecteren. 

bye!
x

271. Sta je genoeg stil bij het leven?
Vaak als ik 's nachts in mijn bed lig. Veel te vaak eigenlijk.
272. Voel je je bij sommige mensen heel onzeker?
Vooral bij nieuwe mensen. Bij vrienden voel ik mij niet onzeker.
273. Ben je gevoelig voor autoriteit?
Ja eigenlijk wel. Ik zal niet snel een regel overtreden. Zeker niet als ik weet dat ik er niet mee weg zal komen.
274. Ben je graag alleen?
Hangt er vanaf op welk moment :p 's ochtends moeten mensen mij echt gerust laten want ik heb op sommige dagen een verschrikkelijk ochtendhumeur.
275. Waarmee kwam je voor jezelf op?
Moet ik dat hier allemaal opsommen? Zot zeker? :p 
276. Welk goed doel steun je?
Het goede doel genaamd "mijn maag" ... Nee grapje :p Ik zou heel graag het WWF steunen als ik ga werken en Kom Op Tegen Kanker. 
277. Doe ziet je droomhuis eruit?
Een kamer vol boeken, een kamer voor muziek, een bad in de badkamer en een gezellige zetel voor de haarscherpe tv. En een koelkast. Meer heb ik niet nodig om gelukkige te zijn. O ja, en ergens nog een laptop, plaats voor een kat en een goed bed :p en veeeeeeeeeeeeeeel foto's en dingen aan de muur!
278. Doe je makkelijk beloften?
Ja veel te gemakkelijk.
279. Hoever ga jij voor geld?
Tot een zekere hoogte maar niet hoger want ik heb hoogtevrees :p 
280. Ben je vaak eigenwijs ten koste van jezelf?

Haha. 

No comments:

Post a Comment