Tuesday 20 September 2016

1000 vragen #30

291. Wat deed je vroeger wel in een relatie en nu niet meer?
Relatie? Welke relatie?
292. Wat hoop je nooit meer mee te maken?
HEREXAMENS
293. Vind jij: wat niet weet, wat niet deert?
Ja, een van mijn levensmotto's ! 
294. Hoe belangrijk is de mening van anderen bij het nemen van beslissingen?
Hangt er van af welke beslissing ik moet nemen... Maar meestal is dit zeer belangrijk.
295. Ben je een vooruit- of achteruit dromer?
Beide. Ik droom vaak over dingen die ik nog wil maar ik droom ook vaak over de dingen die al gebeurd zijn... Wat vaak niet zo leuk is.
296. Ga je makkelijk de confrontatie aan?
Nu gemakkelijker dan vroeger. Vroeger was ik veel teruggetrokkener dan ik nu was. 
297. Waarin verschillen jij en je moeder?
In ons "opruim" idee. Ik voel mij veel meer op mijn gemak in een kamer die een beetje rommelig ligt dan in een kamer die er kraaknet bijligt. 
298. Waar ben je het liefst?
Op een rustige plaats met muziek in mijn oren en een goed boek. 
299. Krijg je voldoende aandacht van het andere geslacht?
Hangt er vanaf wat er met "aandacht" bedoeld wordt. Ik heb veel mannelijke vrienden maar echt "aandacht" krijg ik daar nu ook weer niet van.
300. Wat is je favoriete toetje?


Moelleux of chocoladetaart :) 

No comments:

Post a Comment