Tuesday 27 September 2016

1000 vragen #31

Hoi allemaal!
Reeks 31 al.. man man man :p 

enjoy!
x

301. Waarin ben jij een natuurtalent?
in liedjes nafluiten na ze een keer te hebben gehoord...
302. Wie in je omgeving is onlangs positief veranderd?
Mijn tandarts :p Hij zei dat ik goed had gepoetst! (Ik heb een heilige schrik van boren --' ) 
303. Heb je jezelf wel eens betrapt op racisme?
Sinds ik Sociaal Werk studeer betrap ik andere constant op racisme maar bij mezelf kan ik niet bedenken wanneer ik ooit racistisch was..
304. Voel je je fit?
Redelijk
305. Heb je financieel alles op orde?
Als student heb je nooit alles financieel op orde.
306. Welk boek heeft je teleurgesteld?
Erfenis van Christopher Paolini... Begrijp mij niet verkeerd, ik lees het nog altijd graag maar het is een vreemd en een zeer korte/abrupte afsluiter van de Eragon reeks. ( en daar heeft hij wel zeeeeeeeeer veel tijd voor nodig om die reeks af te sluiten...)
307. Om welke reden vond je laatste verhuizing plaats?
Verhuizen? Heb ik nog nooit gedaan! Mijn eerste verhuizing zal hopelijk en waarschijnlijk mezelf zijn die alleen gaat wonen :)
308. Ben je een zwart-witdenker?
Nee, ik denk in alle kleuren van de regenboog :D 
309. Wat voel je als je verliefd bent?
Een blij gevoel... alsof er niet veel verkeerd kan lopen in de wereld.
310. Horen veel drinken en eten bij gezelligheid?

Zeker weten! Ik wil punten op sfeer en gezelligheid kunnen geven aan de hand van eten en drinken XD (Snapt'em?)

No comments:

Post a Comment