Tuesday 4 October 2016

1000 vragen #32

Hoi allemaal en welkom in oktober!!!! 

Tot 2 jaar geleden had ik echt een grondige pest aan seizoenen zoals de herfst en de winter. Koud, wind, bakken regen... bleh, nee dank u! Maar nu, OMG I LOVE FALL!!!!! En dat is allemaal te denken aan Zoella en Mark Ferris... 
Hun liefde voor de herfst is gewoon aanstekelijk... Ik kan niet wachten tot ik alleen ga wonen, dan versier ik mijn huis met de seizoenen mee XD 

Wat vinden jullie van de herfst? :D 

Bye!
X

311. Welke dingen staan nog op je to-do list?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plaatsen waar ik graag op reis wil gaan :D 

312. Twijfel je vaak?
CONSTANT ik ben een twijfelaar.
313. Waar ben je ontevreden over?
Hoh... Over vele dingen, mijn punten, mijn gewicht.... --' 
314. Met welk gevoel stap je in een vliegtuig?
Een bang gevoel... Ik zit echt niet graag in een vliegtuig.
315. Vind jij: voor wat, hoort wat?
Ja zeker weten! 
316. Ben je wel eens gepest?
Veel te veel... Doorheen mijn complete lagere school en een groot deel van het middelbaar.. daar was het het ergste.
317. Hoe spontaan ben je?
Hangt er van af hoeveel ik gedronken heb XD 


318. Steun jij mensen onvoorwaardelijk?
Natuurlijk!
319. Waar voel je je schuldig over?
No comment.
320. Welke mensen van vroeger zitten nog steeds in je hart?

Veel van mijn oude vrienden zitten nog steeds in mijn hart.. Velen zijn al vervaagd.. #filosofisch


No comments:

Post a Comment