Tuesday 1 November 2016

1000 vragen #35

Aan allen die dit leest, proficiat! Jullie hebben halloween en al zijn gevaren (http://belgiumgirlwithdreams.blogspot.be/2015/10/what-could-go-wrong-halloween-edition.html) doorstaan!

341. Waar kun je over doorzeuren?
Als dingen niet juist ingevuld zijn volgens mijn idee op een quiz kan ik ferm doorzeuren :p 
342. Is elke relatie te redden?
Nee, zeker niet.
343. Met welk lichaamsdeel ben je tevreden?
Met mijn lippen :) mond zou al te groot zijn want mijn tanden gaan blijkbaar graag op tandartsenbezoek.
344. Hoe houd je het leven spannend?
Door soms eens dingen te doen die ik anders nooit zou proberen!
345. Kun je goed presteren onder druk?
Tot op zekere hoogte wel ja. Als die druk mijn petje te boven gaat kan het al snel downhill gaan van daar.
346. Welke levensfase heb je als prettig ervaren?
Oei... Daarvoor heb ik er nog te weinig meegemaakt... Als ik echt moest kiezen. De jongvolwassenheid.
347. Vind je andere mensen net zo veel waard als jezelf?
Natuurlijk
348. Heb je altijd een keuze?
Ja, dat heb je zeker.
349. Wat is je favoriete seizoen?
Dat was vroeger de zomer maar nu ben ik meer fan van de herfst! 
350. Hoe had je willen heten als je zelf je naam had mogen uitzoeken?

Oh boy... Ik weet dat, als ik een jongen was geweest, mijn ouder mij Thomas hadden genoemd (waar ik ,sinds kort, ook wel tevreden mee was geweest).... Liefst een naam die niet voorkomt in een kinderliedje of waar een verkleinwoord van bestaat --' Of, wanneer je er een verlenging van maakt, het een rare bijklank heeft... Ik denk iets in de trend van Rachel of Ellie

No comments:

Post a Comment