Tuesday 8 November 2016

1000 vragen #36

*HATSCHOE* (en sorry dat ik een dag te laat ben! )
zou een betere begroeting zijn vandaag. Wat een verkoudheid! 

351. Hoe ijdel ben je?
Als ijdeltuit ben ik niet geboren en als ijdeltuit zal ik ook niet sterven.
352. Volg je meestal je hart of je hoofd?
Beide. Maar vooral mijn hoofd.
353. Wat is het laatste risico dat je hebt genomen?
Tot de laatste dag wachten met een paper in te dienen? (en 2 dagen ervoor maar diezelfde paper schrijven....)
354. Neem jij vaak het voortouw in een gesprek?
Ja
355. Op welk fictief karakter uit een serie lijk je?
Als het om tv-series gaat dan kies ik voor Max Black uit 2 broke Girls. Ik heb soms wel mijn Max-kantjes en das echt wel leuk :)
Bij boeken denk ik eerder aan Annabeth van Percy Jackson of Hermelien Griffel.... 
356. Wat mag er niet op een goed feest ontbreken?
MUZIEK (en daarmee bedoel ik echt meebrullers, geen boenke-boenke zonder tekst)
357. Neem je makkelijk een compliment in ontvangst?
Nee, ik ben vroeger zeer vaak gepest en heb het echt nog moeilijk om complimenten te ontvangen.
358. Hoe serieus neem je je gezondheid?
Soms wat serieuzer dan anders...
359. Welk deel neemt seks in je leven in?
Op dit moment? Geen.
360. Hoe vier je graag je vakantie?


Ver weg met vrienden of familie in een warm land waar veel te zien is maar ook tijd is voor ontspanning. 

No comments:

Post a Comment