Tuesday 6 December 2016

Blogmas day 6

Hoi allemaal!
Vandaag doe ik de kersttag :D 
Is het al bijna kerst? Hoeveel dagen nog tot het kerst is?
JAAAAAAAAAAAAA nog 19 dagen!!!!
Op een schaal van 1 tot en met 10, hoe erg kijk jij uit naar kerst?
12!!!! Zonder enige twijfel mijn meest favoriete feestdag! 
Wanneer zet jij de kerstboom op?
Vlak na Sinterklaas. Ik verlang al :D 
Hoe ziet jouw ideale boom eruit?
Het mag gerust eens iets anders zijn maar er kan volgens mij nog altijd niets op tegen een gewone traditionele kerstboom. En met alle vloggers die ik volg (zie blogmas day 1) kan ik niet meer wachten om mijn kerstboom op te zetten :D 
Wat is je favoriete kerstliedje?
Dit is voor mij zonder twijfel Last Christmas van Wham!
Wat vind jij echt niet kunnen met kerst?
Dat die niet met familie gevierd wordt! Kerstmis en dan vooral kerstavond is voor mij een familietraditie en ik snap gewoon niet dat sommige mensen dat niet met hun hele familie of gezin vieren.
Naar welk kerstgerecht kijk jij het meeste uit?
De chantilly crème van ons mama, lekkeeeeeeeeeeeeeeeer :D 
Wat voor outfit draag jij meestal met kerst?
Normaal iets meer feestelijker dan anders maar het mag niet té zijn. Een outfit voor kerstavond moet voor mij comfy maar fashionable zijn. 
Hoe ziet de kerst er bij jou over 25 jaar uit?
Samen met kinderen & familie vieren :) 
En tot slot: wat geeft jou nou echt het kerstgevoel? Heb je een traditie? 
Familie, lekker eten, goede muziek en op kerstdag zelf cadeautjes en lekker niets doen. Dat is kerst voor mij! 

No comments:

Post a Comment