Thursday 22 June 2017

De betekenis van Marathonradio

Vorig jaar tijdens Marathonradio kon je hier lezen hoe de facebookgroep "Marathonradio 2016" (nu Marathonradio 2017) ontstaan is. Daarom was het ook niet meer dan passend om het dit jaar nog eens te hebben over dat geweldige concept en wat Marathonradio nu eigenlijk voor de leden van de groep betekent.

Enjoy!
X
"Vorig jaar heb ik een paar mensen leren kennen. Zij hebben mij in een jaar tijd een hele hoop zelfvertrouwen gegeven en dankzij hen heb ik mijn leven terug op de rails gekregen. Ik ben hen daar eeuwig dankbaar voor"

Aline

"Vroeger was marathonradio een tof tussendoortje voor mij. Maar nu betekent het super veel. Ik ben nog volop bezig aan mijn examens van het zesde middelbaar maar de week daar na heb ik ingangsexamens aan het RITCS in Brussel. Ik wil Radio studeren dus dit zijn de cruciale weken voor mij en marathonradio helpt mij te motiveren en mij 100% geven aan zowel school als voorbereiden RITCS. Alle mensen op MNM zijn voor mij een voorbeeld en elke keer als ik luister/kijk naar marathonradio probeer ik dingen bij te leren die ik kan meenemen naar mijn ingangsexamen.Ook dit jaar heb ik er 100% van genoten en ik hoop dat als ik volgend jaar luister ik kan inbellen dat het dan met vragen zijn voor mijn Radio cursus."

- Marie 


"Marathonradio betekend voor mij veel. De Dj's zijn er altijd voor u en geven u moed als ge het niet kunt. Ze helpen u overal doorheen. Door hun heb ik ook nieuwe mensen leren kennen."

- Ellen


No comments:

Post a Comment