Friday 11 May 2018

Een Bloemlezing van...(4.2)

Tweets over Eurosong 2018!!!


We're back bitches! Al voor het 4de jaar op rij kan je hier op mijn blog het beste van Eurosong op twitter lezen en herlezen :D IK HEB ER ZIN IN!!!

Ik wil jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG!
Enjoy!! (Dinsdag kan je HIER lezen, zaterdag volgt! :D )

Thursday / 10/05/2018


Ik denk dat het ongeveer zo ging een paar maand geleden: “Er mogen maar 6 mensen op het podium”....”en beelden?”...”knock yourselves out”.

En waar was de rest van da liedje naartoe? 🤷🏽‍♀️

We zijn wie we zijn en wie we zijn is wie we willen zijn. Juist ja. Ik wilde nu wel rijk zijn hé.

KIJK! Jack Frost!
Was die nu even niet aan het zingen terwijl er wel geluid was?

Die zijn engels is nog altijd gene vetten eh... dju toch

BLEIGJEJJEHRJFKEJEIRUUU = we love little kittens... jup

Oke... die gast int roze zag er veeeeel beter uit in leer.

Ik vraag mij af waar hij zijn inspiratie heeft geha.... laat maar.

Aha, Australië. Nie mis, maar mINSTAGRAM IS TERUG!!! THIS IS NOT A DRILL!!!

He schat, voor onze huwelijksreis.. wa dachte van een deelname aan eurosong?

GOEIENAVOND SPORTPALEIS! Of zoiets..

Shit ik ken geen moves meer met mijn handen... gewoon wa geflapper. No one will notice

Dus die zingt in engels en verstaat engels maar spreekt geen engels... 🤔🤷🏽‍♀️

Zitten wij vnvnd op tomorrowland zonder het te weten fzo? 🤷🏽‍♀️

And it’s getting hard, I’m not gonna lie, to hear you sing, stay out my sight.

If would be 10 years older...


Kauwgumroze haar is zo last year.

Nu in de greenroom: Wie heeft de kruisen? Denemarken, de knolook ligt daar naast jullie! Nee Alexander drink da wijwater niet op! Das geen gewoon water!

KLEDINGSSWITCH!!!

Dus euhm.. volgend jaar graag 5 presentatoren mét gevoel voor ritme. Ik dank u.

Al gezegd en ik zeg het nog eens, als iemand gaat winnen op tekst/inhoud alleen dan is het Italië.

Jean Blaute En De Toverfluit. Sterke strip van op

Zeg . heeft gebeld. Hij wil zijn hit terug. En had nog plek in zijn Tesla om de robots naar de maan te sturen.

KIJK NIET IN ZIJN OGEN OF HIJ NEEMT U MEE OP ZIJN DRAKAR. KILL.


Russia. Beetje Russaai.


Nou jongens. De Pool zingt valser dan sommige voetbalvrouwen hun nagels ...

Goeie song van . Jammer dat er een duif even op haar handen is komen braken.

Geen zorg. Over een paar seconden is het voorbij. belgium
De man uit komt zo meteen al jouw kindjes hun voetjes kapot kriebelen met zijn linkeroog.


dit is best een bijzonder liedje. Ook blijft het raar dat Australië blijkbaar tussen Duitsland en Oostenrijk ligt.

Vrolijk kerstfeest allemaal!

VALSE NOTENALARM!

Hij wilde een high five uit het publiek maar niemand mag hem.

wat zou het mooi zijn als er een live Twitterbalkje op tv onderin beeld stond. Dan was er nog meer te lachen.

Zelfs mijn kat steekt nu dingen in zijn oren om dit niet te hoeven horen.

Kunnen we in 2020 niet gewoon Samson & Gert inzenden? Een zingende hond, werkt sowieso!

OH HERE IT BLOODY IS.

Deze avond heeft meer Fuego nodig.

Dan is mijn manier van zingen ook erfgoed.

De jongen is er toch maar mooi gratis mee op reis naar Portugal geraakt.

zingt "I'm just a funny girl for you", maar je ziet eruit als een saaie cheerleader, schat.




No comments:

Post a Comment